Často kladené otázky

FAQ

Ako si môžeme u vás najjednoduchšie rezervovať izbu?

Zavolajte nám na 0903714695, napíšte mail na info@penzionbado.sk alebo vyplňte rezervačný formulár na webe. Po zaslaní vašej žiadosti vám zašleme odpoveď s podmienkami potrebnými pre akceptáciu vašej rezervácie. Akonáhle nám zašlete zálohu, vašu izbu vám záväzne zarezervujeme a pripravíme všetko pre váš príchod.

Ako je to s platením?

Po záväznom potvrdení vašej rezervácie je potrebné uhradiť zálohu 20% z celkovej ceny najneskôr do 3 dní, inak bude rezervácia automaticky stornovaná. Inštrukcie vám prídu mailom. Doplatok je možné uhradiť v našom ubytovacom zariadení priamo v hotovosti pri nástupe na ubytovanie alebo vopred platbou prevodom na účet najneskôr 3 dni pred nástupom na pobyt. Penzión nemá platobný terminál, platba kartou nie je možná. Hostia, ktorí k nám prichádzajú cez cestovné agentúry, sa riadia obchodnými a platobnými podmienkami daných cestovných agentúr.

Kedy máte check-in - nástup na ubytovanie?

Nástup na ubytovanie máme medzi 14:00 - 20:00 hod. "LATE CHECK-IN" - neskorý príchod je možný najneskôr do 23:00 hod a je spoplatnený sumou 20,-Eur.

Máte v areáli wifi?

Áno, v celom areáli je dostupná WIFI s optickým internetom. Na 99% pokrýva všetky miestnosti či priestory areálu. Pre našich hostí je internet bezplatný.
 

Je možné si dobiť si u vás elektrobicykel či elektromobil?

Áno, naše ubytovacie zariadenie disponuje dvoma elektro nabíjacími stanicami. Vaše elektro bicykle je môžete dobíjať priamo vašimi nabíjačkami v lyžiarni.

Je možné si zakúpiť skipass priamo u vás na penzióne?

Áno, to je možné. Skipass je možné si zakúpiť priamo od nás na recepcii za zvýhodnenú cenu. Skipass si uhradíte priamo na recepcii a nemusíte čakať dlhé rady na kase.